17 Aralık 2010 Cuma

Yazmasaydım çıldırır mıydım?

Bilemem ben yılanın zehirli olduğunu sokup, hasta etmedikçe, öldürmedikçe beni. Anlamam ki ben yılandan falan, nereden biliyim zehirli olduğunu sokmadan. Zaten bir yılan soktuğu kadar zehirli değil midir, ne yapsın sokmasa o zehri? Ne fark eder kimseyi sokmasa o zehir, zehirlemek için var ya sonuçta, içinde kalsın diye değil ki yılanın. Tabii ki sokacak seni yılan da, sokmayacak olsaydı hiç olmazdı. Eğer kendin büyüttüysen o yılanı ama, zehri de kendin büyütürsün yılanla beraber, e işte o zaman kendi kendini öldürmüş mü olursun? Bilmiyordun ki zehirli olduğunu, zehirli olsa da sokacağını, habersizce öldürdüm mü kendimi, intihar etmiş olur muyum? Ya sevmişsem o yılanı ihanete uğramış olur muyum, ya da o yılan sonuçta zehrinden şikayet ettim mi ben ihanet etmiş olur muyum? Eh be yılan ne edebiyat yaptırdın şuncacık zehir meselesine, gel sok da bitsin bu hikaye.

8 yorum:

  1. palyaço söyledi ben yazdım
    yazdım, yazmasam ağlayacaktım

    YanıtlaSil
  2. ben böle bi çıldırma görmedim, tatak bunlar kendi yazıların mı yoksa kolpalıyo musun?

    YanıtlaSil
  3. yazıyı okuyunca tahrik oldum. zehirli yılan deyince aklıma kapkara bir kobra geldi.
    sokmak, soktuğu kadar zehirli olmak falan derken aklıma daha kara, daha damarlı şeyler geldi.

    YanıtlaSil
  4. ufak çaplı ergenliğe mi dönmüşüm ne?

    YanıtlaSil